امروز: دوشنبه, ۸ آذر , ۱۴۰۰ - - Monday, 29 November , 2021
3:30:00 - پنج‌شنبه 1 ژانویه 1970
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
تداوم حرکت رو به رشد رضايت مشتريان از خدمات پس از فروش ايران خودرو
تداوم حرکت رو به رشد رضايت مشتريان از خدمات پس از فروش ايران خودرو
خبرگزاري آريا – شرکت خدمات پس از فروش ايران خودرو موفق شد ضمن ادامه روند رو به رشد خود، با برداشتن گامي‌ ديگر در مسير ارتقاء رضايت مشتريان، باز هم مهر تاييدي بر تلاش‌هاي خود در راستاي افزايش رضايت مشتريان از شركت بازرسي كيفيت و استاندارد ايران، دريافت كند و صعودي ۱۸ پله‌اي را از […]

تداوم حرکت رو به رشد رضايت مشتريان از خدمات پس از فروش ايران خودرو

خبرگزاري آريا – شرکت خدمات پس از فروش ايران خودرو موفق شد ضمن ادامه روند رو به رشد خود، با برداشتن گامي‌ ديگر در مسير ارتقاء رضايت مشتريان، باز هم مهر تاييدي بر تلاش‌هاي خود در راستاي افزايش رضايت مشتريان از شركت بازرسي كيفيت و استاندارد ايران، دريافت كند و صعودي ۱۸ پله‌اي را از ابتداي سال جاري تا پايان دي‌ماه، تجربه كند.
به گزارش ايکوپرس معاون شبکه خدمات پس از فروش ايران‌خودرو (ايساكو) اظهار داشت: شرکت بازرسي کيفيت و استاندارد ايران، هر ماه با نظرسنجي از مشتريان ميزان رضايت آن‌ها از خدمات پس از فروش خودروسازان داخلي و واردکنندگان خودرو را مورد ارزيابي قرار مي‌دهد. ارزيابي اخير اين شركت از خدمات پس از فروش ايران‌خودرو نيز بر طبق نظرسنجي از مشتريان، مبين رشد ۶ امتيازي در دي ماه نسبت به آذر ماه جاري و تداوم روند صعودي اين شركت در شاخص مذكور است. گفتني است با اين رشد، امتياز نهايي شركت ايساكو از ابتداي سال تا كنون به عدد ۷۴۹ رسيده است.
شهريار سلطاني گفت: قطعا دستيابي به چنين امتيازي در شاخص رضايت مشتريان علاوه بر برنامه ريزي و تلاش بي‌وقفه شبکه نمايندگي‌ها، حاصل اجراي برنامه‌هاي بهبود، ارايه خدمات پس از فروش استاندارد و طراحي و ارايه خدمات نوين بر اساس نياز مشتريان بوده است.
وي در ادامه ضمن اشاره به مهم‌ترين عوامل موثر در تداوم روند رو به رشد امتياز مشتريان در حوزه خدمات پس از فرروش ايران‌خودرو گفت: اجراي مدل ارتقاء رضايت مشتريان در نمايندگي‌هايي که امتياز رضايت مشتريان آنها از ميانگين عدد شرکت پايين‌تر است، برگزاري کارگاه‌هاي تخصصي مشتري‌مداري براي مديران و صاحبان امتياز نمايندگي‌هاي مجاز به صورت منطقه‌اي و همچنين برگزاري ۳۶۰ هزار نفر ساعت دوره‌هاي آموزشي تئوري و عملي براي کارشناسان پذيرش و کارشناسان فني نمايندگي‌ها با هدف ارتقاء دانش ايشان در نحوه برخورد و تعامل با مشتري بخشي از اقدامات و طرح‌هايي است که در اين رشد امتياز مشتريان موثر بوده است.
وي افزود: تامين مناسب و به موقع قطعات مورد نياز، برگزاري دوره‌هاي آموزش در محل نمايندگي (OJT) و همچنين توسعه خدمات خودروها و محصولات جديد در سطح کشور با هدف افزايش سطح دسترسي مشتريان، از خدمات پس از فروش ايساکو بوده است.
به گفته سلطاني برنامه‌ريزي و اجراء نظارت‌هاي دوره‌اي و مستمر در تمامي ‌نمايندگي‌هاي سطح کشور با به‌کارگيري قريب به ۴۰۰ نيروي متخصص غيرمتمرکز در يازده منطقه کشور و همچنين بازديدهاي محسوس و نامحسوس تيم‌هاي مديريتي و کارشناسي به صورت مدون و تخصيص تجهيزات به نمايندگي‌ها با هدف ارتقاء کيفي سطح خدمات جز موارد اثرگذار در ارتقا خدمات بوده است.
اظهارات معاون خدمات پس از فروش ايساکو در خصوص اقدامات موثر در رشد امتياز مشتريان در حالي است که ايساکو در سال‌هاي اخير در افزايش رضايت مشتريان گام‌هاي بسياري برداشته است که از جمله آن‌ها مي‌توان به خدمات نوين اين شرکت به مشتريان، توسعه خدمات الکترونيک، سامانه همراه ايساكو (اپليکيشن) و اتوكليك (خدمت فوري در محل براي تعويض روغن، فيلترهاو ..) اشاره کرد.
رشد شاخص رضايت مشتريان از خدمات پس از فروش ايران خودرو از اين جهت مهم و قابل ستايش است که اين شرکت در ميان شبکه گسترده خدماتي و با وجود ۸۰۰ نمايندگي و بيش از ۱۰۰۰ فروشگاه، موفق به کسب چنين امتيازي شده است بي‌ترديد افزايش يک امتياز نيز در اين شبکه گسترده و با وجود حجم عظيم مشتريان، گام مهمي‌در جهت جلب رضايت مشتريان در مجموعه شرکت ايساکو محسوب مي‌شود.

خبر جدید  میزگرد'چالشهای توسعه معادن و راهکارها' برگزار شد


منبع خبر: ایران خودرو

اخبار مهم و برگزيده رسانه هاآريا ويدئو

0/5 (0 نقد و بررسی)

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب